termeni garanție

Koło oferă următoarele garanții de la data de achiziționare a produselor de către utilizator:

  • pentru produse ceramice 84 luni (7 ani) - pentru email
  • pentru mobilier 24 luni (2 ani)
  • pentru produse acrilice 84 luni (7 ani)
  • pentru căzile cu hidromasaj 24 luni (2 ani)
  • pentru panourile cu hidromasaj KOŁO 24 luni (2 ani)
  • pentru cabinele de duș 24 luni (2 ani)
  • pentru alte produse care au certificatul de garanție al producătorului, perioada care este declarată de producător,
  • pentru elementele neceramice din vasele de toaletă și compacte și pentru alte produse 24 de luni. Garanția acoperă în special:

Pentru produsele ceramice: Retenția și repetabilitatea culorii emailului, dimensiuni în limitele toleranțelor specificate de standarde și lipsa eroziunii suprafeței smalțului.

Pentru elemente neceramice (capace pentru toaletă, fitinguri și bazine) durabilitatea pieselor mecanice și a pieselor de etanșare din cauciuc - în cazul în care uzura prematură nu este cauzată de asamblare necorespunzătoare sau funcționarea defectuoasă. 7 ani garanție pentru produse ceramice; capacele de toaletă și fitingurile din rezervoare sunt acoperite de o garanție de 2 ani.

Pentru produse acrilice: Retenția și repetabilitatea culorii masei acrilice și absența degradării acrilice și alte defecte de calitate ale suprafeței acrilice:

Pentru căzile cu hidromasaj: Performanța echipamentului de hidromasaj - pompă, compresor, elemente electronice, duze etc. - menținerea operațiunii și grijii corespunzătoare a produsului. Geberit își rezervă dreptul de a face modificări tehnice.

Pentru incintele de duș, ușile și pereții incintelor de duș: Durata de funcționare a rulmenților, elementelor de cuplare și prindere, cu condiția ca uzura să nu fie cauzată de asamblarea necorespunzătoare, durabilitatea straturilor de acoperire (fără deteriorări mecanice) și a profilurilor galvanizate și a altor elemente ale cabinei.

În timpul perioadei de garanție, defectele vor fi remediate fără costuri.
În cazurile în care garanția nu se aplică, costurile asociate cu acestea vor fi suportate de către client.
Toate deteriorările care apar din cauza defectelor de producție sau a imperfecțiunilor materialelor vor fi remediate conform garanției.
Aceste piese defecte sunt transmise producătorului.

În orice caz, garanția acordată de producător nu implică și:

  • Deteriorările mecanice pe care le-au provocat vânzătorii, instalatorii sau utilizatorii,
  • defectele și deteriorările ce rezultă din instalarea necorespunzătoare a produselor (care nu sunt conforme cu instrucțiunile sau specificațiile arhitectului);
  • uzura prematură din cauza asamblării necorespunzătoare,
  • defecte rezultate din utilizarea necorespunzătoare a produselor,
  • deteriorări cauzate de acumulările de calcar, grija necorespunzătoare a produselor,
  • elementele mecanice care sunt supuse uzurii naturale, de ex., garnituri mobile, elemente glisante. Piesele care sunt menținute conform cu instrucțiunile de operare sunt acoperite de garanție numai dacă au fost efectuate operațiunile relevante de întreținere.

La achiziționarea unui element cu hidromasaj, garanția nu acoperă:

  • Becurile cu halogen
  • deteriorările mecanice cauzate de nerespectarea instrucțiunilor de utilizare
  • Dacă sigiliul de garanție de pe panoul de control nu este intact, garanția este anulată
  • costurile asociate cu demontarea și montarea căzii

Reclamațiile trebuie depuse la magazinele distribuitorilor.
Ne rezervăm dreptul de a face modificări tehnice fără notificarea dvs. prealabilă.

  1. Produse ceramice (pdf)
  2. Produse de hidromasaj (pdf)
  3. Produse acrilice (pdf)
  4. Cabine (pdf)
  5. Mobilier (pdf)

Koło oferă următoarele garanții de la data de achiziționare a produselor de către utilizator:

  • pentru produse ceramice 84 luni (7 ani) - pentru email
  • pentru mobilier 24 luni (2 ani)
  • pentru produse acrilice 84 luni (7 ani)
  • pentru căzile cu hidromasaj 24 luni (2 ani)
  • pentru panourile cu hidromasaj KOŁO 24 luni (2 ani)
  • pentru cabinele de duș 24 luni (2 ani)
  • pentru alte produse care au certificatul de garanție al producătorului, perioada care este declarată de producător,
  • pentru elementele neceramice din vasele de toaletă și compacte și pentru alte produse 24 de luni. Garanția acoperă în special:

Pentru produsele ceramice: Retenția și repetabilitatea culorii emailului, dimensiuni în limitele toleranțelor specificate de standarde și lipsa eroziunii suprafeței smalțului.

Pentru elemente neceramice (capace pentru toaletă, fitinguri și bazine) durabilitatea pieselor mecanice și a pieselor de etanșare din cauciuc - în cazul în care uzura prematură nu este cauzată de asamblare necorespunzătoare sau funcționarea defectuoasă. 7 ani garanție pentru produse ceramice; capacele de toaletă și fitingurile din rezervoare sunt acoperite de o garanție de 2 ani.

Pentru produse acrilice: Retenția și repetabilitatea culorii masei acrilice și absența degradării acrilice și alte defecte de calitate ale suprafeței acrilice:

Pentru căzile cu hidromasaj: Performanța echipamentului de hidromasaj - pompă, compresor, elemente electronice, duze etc. - menținerea operațiunii și grijii corespunzătoare a produsului. Geberit își rezervă dreptul de a face modificări tehnice.

Pentru incintele de duș, ușile și pereții incintelor de duș: Durata de funcționare a rulmenților, elementelor de cuplare și prindere, cu condiția ca uzura să nu fie cauzată de asamblarea necorespunzătoare, durabilitatea straturilor de acoperire (fără deteriorări mecanice) și a profilurilor galvanizate și a altor elemente ale cabinei.

În timpul perioadei de garanție, defectele vor fi remediate fără costuri.
În cazurile în care garanția nu se aplică, costurile asociate cu acestea vor fi suportate de către client.
Toate deteriorările care apar din cauza defectelor de producție sau a imperfecțiunilor materialelor vor fi remediate conform garanției.
Aceste piese defecte sunt transmise producătorului.

În orice caz, garanția acordată de producător nu implică și:

  • Deteriorările mecanice pe care le-au provocat vânzătorii, instalatorii sau utilizatorii,
  • defectele și deteriorările ce rezultă din instalarea necorespunzătoare a produselor (care nu sunt conforme cu instrucțiunile sau specificațiile arhitectului);
  • uzura prematură din cauza asamblării necorespunzătoare,
  • defecte rezultate din utilizarea necorespunzătoare a produselor,
  • deteriorări cauzate de acumulările de calcar, grija necorespunzătoare a produselor,
  • elementele mecanice care sunt supuse uzurii naturale, de ex., garnituri mobile, elemente glisante. Piesele care sunt menținute conform cu instrucțiunile de operare sunt acoperite de garanție numai dacă au fost efectuate operațiunile relevante de întreținere.

La achiziționarea unui element cu hidromasaj, garanția nu acoperă:

  • Becurile cu halogen
  • deteriorările mecanice cauzate de nerespectarea instrucțiunilor de utilizare
  • Dacă sigiliul de garanție de pe panoul de control nu este intact, garanția este anulată
  • costurile asociate cu demontarea și montarea căzii

Reclamațiile trebuie depuse la magazinele distribuitorilor.
Ne rezervăm dreptul de a face modificări tehnice fără notificarea dvs. prealabilă.